Eerste dagen - Reisverslag uit Manly, Australië van Simone Regtvoort - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Manly, Australië van Simone Regtvoort - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Simone

04 Maart 2014 | Australië, Manly

Hoi allemaal!

We zijn gearriveerd hoor. De reis duurde lang, maar we hebben goede vluchten gehad. De vlucht Taipei-Bangkok
kon ik lekker languit omdat er 3 stoelen naast me leeg waren.

Eenmaal aangekomen viel het erg mee bij de immigratie.
Ik dacht alles namelijk 100% onder controle te hebben (wat voor
mijn doen best speciaal is) tot dat ik 2 uur voor de landing er achter kwam dat ik wel mijn visum had geprint, maar geen bewijs van betaling, bankafschrift en nog een paar dingen.
Gelukkig werden we er niet uitgepikt en was de stress voor niks;)

Ons hostel ligt in Manly, een buitenwijk van Sydney, vlak bij het strand. Smiddags hebben we een beetje de buurt verkent. Vandaag zijn we met de Ferry naar de stad gevaren, erg mooi stuk en het was heerlijk weer! Na het zitten op een bankje in de zon, wees een aardige man ons erop dat we iets vergeten waren. Ak haar camera lag daar nog mooi te shinen..

Morgen vertrekken we om 6 uur (!) sochtends met de taxi naar Centraal Station, om de bus te pakken richting Newcastle. Onze eerste plaats aan de Oostkust. Morgen gaat het dus echt beginnen!

Tot later X

• 04 Maart 2014 - 13:46

Nieniej:

Ha meiden!!

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik lees al genoeg blunders die meteen in jullie blunderboekje opgenomen kunnen worden! Hahah! Jullie hebben mazzel gehad dat jullie niet uitgepikt werden bij de immigratie en dat er inderdaad een hele aardige man was die jullie hielp herinneren dat jullie de camera vergeten waren. Nou ja, zal ook wel komen door de lange vluchten en het slaapgebrek. Zijn jullie al een beetje gewend aan het tijdsverschil?

Ben benieuwd naar het volgende verslag en heel veel plezier natuurlijk en ook heel veel liefs!

• 04 Maart 2014 - 18:19

Marijke:

Hoi alle twee,
    Gelukkig is het goed afgelopen allemaal er zijn ook nog aardige mensen.

We kijken uit naar alle verhalen en jullie veel plezier !!! xx

• 04 Maart 2014 - 19:15

Ingrid:

Heeeeeej!!

Super leuk om je verhaal te lezen.
    Wel gek hoor dat je aan de andere kant van de wereld zit.
    Ben erg benieuwd naar de foto's.

GENIET! X

• 04 Maart 2014 - 19:31

Luus :

Meiden!! Wat fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan! En inderdaad wat nien zegt, dat blunderboekje gaat goed aangevuld worden! Haha! Hoe is het weer daar? Jullie gaan een top tijd tegemoet! Geniet er lekker van! Pas goed op elkaar ( en op je spullen..) en leuk om af en toe wat van jullie te horen! Veel plezier lieve meiden! Dikke kus, x

• 04 Maart 2014 - 20:45

Els:

Ha Simone,
    O wat zal je in de rats hebben gezeten met je papieren, en dan dat fototoestel van Akkemay.
    Gelukkig goed afgelopen. Nu weer lekker verder ik heb al even op google maps gekeken voor Newcastle ziet er goed uit.
    Goede reis en ik ben benieuwd naar je foto's Simone.
    Veel liefs Frank en Els

• 04 Maart 2014 - 22:08

Doris:

Hey!

Wat goed om te horen dat jullie in het land zijn! Heel benieuwd naar foto' s en meer verhalen. Have fun! YOLO!!! ;)

Groetjes Doris

• 11 Maart 2014 - 10:01

Louise:

Je wat zien dat er all email goed uit, tijd van jullie leven genieten van de vrijheid zo zonder zorgen echt genieten. Blijf jullie volgen liefs Louise