Working on a dream - Reisverslag uit Zwammerdam, Nederland van Simone Regtvoort - WaarBenJij.nu Working on a dream - Reisverslag uit Zwammerdam, Nederland van Simone Regtvoort - WaarBenJij.nu

Working on a dream

Blijf op de hoogte en volg Simone

04 Februari 2014 | Nederland, Zwammerdam

Hoi Allemaal,

Zoals een aantal van jullie al weten ga ik vanaf 1 Maart op reis!
Nog maar een klein maandje te gaan en dan is het zover.
Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden.

Het globale plan is als volgt:

Samen met Akkemay vlieg ik Zaterdag 1 Maart via Bangkok en Taipei naar onze eindbestemming Sydney. Het idee is om vanaf
Sydney richting Cairns te reizen.

5 Mei vliegen we naar Auckland waar Akkemay ook nog een maandje zal blijven. Rens, een vriend die ik ken van het Nimeto
Verblijft al een aantal maanden in N-Z en zal ons daar vast veel mooie dingen kunnen laten zien.

Begin Juli vlieg ik weer terug naar Australië om daar voor 3-4 maanden te gaan werken als au pair! Het Nederlandse gezin woont in Barham NSW, ongeveer 3 uur rijden vanaf Melbourne.
Na deze maanden is het de bedoeling om richting Azië te reizen.

Een mooi vooruitzicht dus! Nog een paar weken om alle voorbereidingen af te ronden. Een grote uitdaging zal het inpakken van mijn backpack worden. Word vervolgt...

X Simone



  • 04 Februari 2014 - 22:56

    Caroline:

    Hoi Simone,
    Ik heb nu al zin om je verslagen te gaan lezen en mee te kunnen genieten van jouw belevenissen. leuk! We zien je vast nog voor je vertrekt toch?
    Succes met pakken!
    Groetjes Caroline en de boys.

  • 27 Februari 2014 - 14:48

    Marijke:

    Hoi Simone,
    We zijn benieuwd naar je verhalen en wensen je een heel mooie reis.
    Gerard en Marijke.

  • 03 Maart 2014 - 13:39

    Els:

    Hoi Simone,

    Ik heb net Akkemay een mailtje gestuurd dat ik je blog gevonden had maar dat er nog niks op stond, verkeerd gekeken dus, komt door de Engelse titel w.s.
    Ik weet dat jullie inmiddels zijn aangekomen en de kamer delen met nog 3 anderen het is nu echt begonnen, het grote avontuur. Wat vind ik het dapper en wat een lef Simone, ik kijk uit naar je berichten en naar je foto's hoor!
    Groetjes Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwammerdam

Simone

Actief sinds 15 Dec. 2013
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 18563

Voorgaande reizen:

15 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: